hemma kväll

blevdet ikväll, och det tycker jag var skönt verkligen! mamma och pappa hade ett par kompisar här under hela kvällen, så vi spelade kort och hade trevligt. för förut när jag städade så började jag känna mig lite yr och mådde halft dåligt, så jag tog någon återställnings grej och treo, men det gick inte över. så jag vilade ett tag, men gick fortfarande inte över. + att det stormade ute, och om jag ska ge mig iväg på cykel skulle jag dö. så jag valde att stanna hemma ikväll. nåja, nu ska jag sova, i morgon blir det förhoppningsvis bio!

bild från igår hos bella

juste! någon som kan skaffa ett spotify konto åt mig? för mitt cepar sönder. skulle bli väldigt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0