nu är jag hemma!

så nu är jag hemma, eller ja.. det har jag vaart i några timmar nu. vart dock en längre bilfärd än väntat från favorit semester platsen öland. för det hade skett en liten olycka på vägen, så vi fick stå i bil kö ca 1,5 timmar. menmen, hem kom vi iallafall!

jag har haft det bra verkligen! fast inte riktigt lika kul som förra året, för då var det mer folk. men 2/3 kvällar tyckte jag faktiskt var riktigt mysiga. och det är ju alltid trevligt att träffa nytt folk! fast några hade vi redan träffat förra året. så det var bara ännu roligare, nu när man inte setts på ett år.

synd tycker jag att man inte stannade längre, men det får bli till nästa år. då vi förmodligen köpt husvagn igen. bilder kommer i morgon. måste sova nu, för jag ska upp till vårdcentralen klockan 8 imorgon KUL!


nu är humöret igen på TOPP!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0