nu börjar vädret gå neråt

så därför kommer jag blogga lite mera. man får verkligen ingen lust att sitta inne vid datorn när det är strålande sol och man kan ligga ute vid poolen och sola? nej, så det är därför jag inte bloggat på dom senaste 4 dagarna.

minns inte riktigt vad jag gjort. men jag lägger in lite bilder så kanske jag kan skriva någon rad under bilderna! och sen lite annat vad jag minns med.

nu har jag tagit vara på varenda sekund med solen ute, så för första gången i mitt liv så känner jag mig verkligen brun!

ellen sov här i måndags, på kvällen så cyklade vi ner till mathias och sedan så sov vi i tält på baksidan. dock inte så mycket sömn, haha.

i onsdags så fyllde farmor år, så vi åkte dit åt lite och badade även i någon sjö i närheten.

2 av 3 kusiner var där också

på kvällen så var det ett gång pojkar som lanade hos tunis. vart även lite bad där, dock inte för min del.

kläderna var på för rasmus del.

flera lite halv tuffa bilder blev det

även på oscar!haha



och det här var underdagen (tror jag, eller dagen innan) det var lan hos tunis. hahahaha

 och det var nog bilderna jag tagit under veckan. men i torsdags så åt vi på maistro(?) men familjen, cyklade sedan till tunis då med. där endast han och matte skulle lana igen.

i fredags så var frida hemma själv, så då åkte vi dit. och i går vart det film hos adde.
idag så har jag och henke åkt ner och köpt lite filmer och pizza. har nu kollat på 2 av dom, så är lite halv seg. blir att vara hemma och mysa med familjen idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilden på dina kusiner, är det en tjej och kille? :O isåfall vad heter tjejen haha

2009-07-05 @ 22:44:37
Postat av: ninni

svar på anonym: hon heter linnéa och bor i örebro=)

2009-07-06 @ 01:44:55
URL: http://jennniferness.blogg.se/
Postat av: linn johansson

hahahaa! shit va jag garvar åt youtube-inlägget!

"okej, ingen rör det här nu!"

"vi fick det på film! kolla tanden!"

hahaha ojoj vad jag skrattar :D

2009-07-06 @ 13:30:55
URL: http://linnnjohanssson.blogg.se/
Postat av: ninni

hahaha, det är för bra=)

2009-07-07 @ 01:07:23
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0