saknar

nu känner jag mig verkligen fet och konditionen är på 0,vilket den alltid är men i för sig. kanske är att jag sitter och äter glass just nu, men jag har en väldig lust att dansa. känns faktiskt inte som om jag brukar göra det utan att jag typnågon gång har gjort det eller så, blir ju andfådd bara av att kolla på det. i för sig så hade jag typ feber när jag dansade här, det gör ju att man inte orkar också. men det här är iallafall från våravslutningen.
jag och ellen längst fram i mitten=)

Kommentarer
Postat av: chloé

nu kan jag kolla på din blogg och skratta varje dag. tack:)



btw så saknar jag dig:(

2009-07-07 @ 18:33:02
Postat av: ninni

jag gjorde det för din skull:O



saknar dig med:(

2009-07-08 @ 00:11:05
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0