trött och grinig

är precis vad jag är just nu! vart väckt i morse vid 9 för vi skulle iväg till polisen och göra pass och id kort. lika bra och få det gjort någon gång. sedan vart det hem och sova i soffan i ett par timmar sedan var det mat på g. sen så tittade faktiskt solen fram en liten stund och då passade jag på att sola en stund tills den gick i moln, och då var det bara att hoppa in i duschen och börja packa. och jag tror inte jag glömt nått faktiskt. hatar att komma på sånt i efterhand när man redan åkt. nåja, fixade mig iordning lite och sedan var det dags för glassbaren där robbin, jalle, kevin och arthur väntade. dock hann dom äta upp sin glass innan jag änns fick min, men skitsamma. åkte ner till maxi iallafall, sedan så gick jag till olle och några som satt vid fylsta och luffade. sedan blev det kumlaby för några som spelade fotboll, sen till ralle, och ja.. det vart mest att gå runt för min del. och så fick jag GÅ halvvägs hem, tills mina föräldrar var snälla och kom med en cykel åt mig. så nu är jag hemma, och ska sova tidigt:)

Öland i morgon! stannar tills söndag=)

bild från förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0