tisdag, börjar kännas som höst?

igår så kom det några hem till mig och kollade film, dock hade dom flesta redan sett det men det gick endå. sedan efter det så cyklade jag ner till okq8 där cecilia och susanna satt och käkade kakor mitt i natten? haha, för söta. satt där och pratade till 2, sen så åkte vi hem till mig och pratade vidare, för det vart för kallt. dom drog vid typ halv 4 och då störtade jag i säng. vaknade vid 1 idag av att pappa dammsög. gick upp och på engång till soffan och kolla godzilla som gick på tv. sen somnade jag igen, vaknade och åkte till marieberg. bh, matchande trosor, kavaj och skor blev det. sen när jag kom hem så kom det nästan samma gäng och kollade film igen. nu väntar jag på att henke ska komma hem så vi kan kolla harry potter!

solen?:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0