måndag

regning dag idag, usch. man blir ju trött bara av att kolla ut.. så idag har jag vart trött alltså. men jag har faktiskt hört att "rysslands värmen" ska komma till helgen, det betyder att det blir väldigt varmt igen!

idag har jag vart på marieberg med mamma så länge att vi fick ont i ryggarna och fötterna så vi vart tvugna att åka hem. känner faktiskt nu att jag behöver spara lite pengar för dom bara försvinner? haha, okejdå. jag gör så att dom försvinner, men endå. fick med mig 2 toppar en  mys-tjocktröja och några armband hem. nåja, sovit hela kvällen framför teven. missade dock inte prisonbreak, men jag ska nog lägga ner att följa det där för det börar ju faktiskt suga? eller vad säger ni.

puss på vädret?

okej, förlåt för den väligt närgångna ego bilden.
men jag fick för mig att jag skulle ta lite bilder med systemkameran som jag inte användt på väldigt länge. så redigerade jag lite och så, tyckte faktiskt den blev lite cool, och läskig,haha. känns dock väldigt för seriös bild,kommer nog ta bort den snart om inte annat.

Kommentarer
Postat av: nea

bilden var fin (:

2009-07-12 @ 20:24:50
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: ninni

tack så mycket!=)

2009-07-12 @ 23:46:20
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0