börjar bli varmare igen, huh?

känns faktiskt som om det börjat blivit lite varmare igen, eller iallfall idag. var på lek&bus landet i dag med klassen, och jag vart anfådd bara av att gå in där, så dålig kondition har jag. medans alla andra var runt och hoppade och så så var jag mest trött och ville helst sova, så jag och lawen la oss i varsin hängbro och vilade ett tag. körde äver laser game, det var nog det enda som var kul faktiskt. och det var inte värt att änns betala 50 kr för, alltså allt som allt.

efter det så åkte jag hem och duschade och fixade mig sen vidare ner till stationen där jag chloé lawen och sara tog bussen till marieberg. sara åkte hem vid kvart över 7 bussen, och vi andra kännde väll att vi inte hade hunnit kollat klart, så vi skulle ta den buss som gick 20 i 9. men det kom ingen buss, för den hade tydligen kommit tidigare och vi nötter hade ju för det första läst fel, och för det andra bara stått och kollat när den buss vi skulle på åkt förbi-.- jaja, hemma nu iallfall, fick med mig ett halsband och linne hem.

pigga och glada efter att missat bussen
men ni är alltid bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0