brushan jao

tufft, kände mig lite osäker så det var bäst att testa sig..

är du blatte?

-du har 7 eller fler kusiner[ ] 
-du har mörkt hår[ ]
-du har bruna ögon[ ]
-du får hemlagad mat varje dag[ ]
-din pappa har eller har haft minst en BMW [ ]
-du hatar svenska dansband [ ]
-det finns minst en matta i 90% av rummen i ditt hem [x]    
-du blir inte tomat röd efter en dag i solen [ ]
-någon i din släkt heter mohammed [ ]
-du bor/bott i lägenhet[ ]
-din pappa är minst 5 år äldre än din mamma [ ] 

totalt: 1

Kommentarer
Postat av: Lawen

HAHA!! jag fick 9 och ett halvt p :P

2009-06-11 @ 20:17:06
Postat av: Lawen

HAHA!! jag fick 9 och ett halv P. :P

2009-06-11 @ 20:18:34
Postat av: ninni

tufft brushan jao:D

2009-06-12 @ 15:12:53
URL: http://jennniferness.blogg.se/
Postat av: öhe, nae

är du blatte?



-du har 7 eller fler kusiner[X]

-du har mörkt hår[X]

-du har bruna ögon[ ]

-du får hemlagad mat varje dag[X]

-din pappa har eller har haft minst en BMW [X]

-du hatar svenska dansband [X]

-det finns minst en matta i 90% av rummen i ditt hem [x]

-du blir inte tomat röd efter en dag i solen [X]

-någon i din släkt heter mohammed [ ]

-du bor/bott i lägenhet[X]

-din pappa är minst 5 år äldre än din mamma [ ]



totalt: 8....



HAHA, TOLD YA

2009-06-18 @ 18:57:08
URL: http://lillyc.blogg.se/
Postat av: ninni

jag vet att du har massor i din släkt som heter mohammed..

2009-06-19 @ 00:37:45
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0