fredag

dagen har vart solig och skön, och pappa gick på semester idag också. mycket skönt. vaknade vid halv 12 imorse. mamma och jag åkte på en gång in till marieberg och skulle handla ny bikini åt mig, för änn så länge har jag bara andvänt förra årets. det var helt tomt på bikinis, jag skojar inte! det fanns typ kanske en av varje, och som var helt fel storlekar. men jag hittade en som känndes bra. åkte hem ganska snabbt igen, åkte hem efter 30 min för att det var så fint väder också. men jag fick med mig 2 linnen, 1 tshirt, 1 par skor, 1 par shorts, 1 typ topp eller nått som håller upp tuttarna iallafall, och sen den där bekinin hem=)

efter det så var det hem och käka maten vi köpt med oss hem. och efter det så cyklade jag och henke ner i motvind och köpte glass! nog om jag blev svett!hahahaha
hoppade in i duschen, efter det var det fotboll och mat på altanen. och sen så cyklade jag ner till robbin där det var några.

tänkte också lägga in en låt såhär i ett tråkigt inlägg, så det får bli robbins låt som spelas just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0