söndag/måndag

igår var det soligt och bra väder, så satt inte så mycket fram för datorn. skulle sola, men precis när jag smörjt in mig med cocosolja så går solen i moln, och började regna. så det var bara att hoppa in i duschen, sedan kom det ett gäng moppe pojkar hit och spelade lite kort, sedan drog vi ner och käkade lite pizza. resten av kvällen bestog av att åka runt för det mesta, för några sa att de var grill i söder havet. när vi väl åkte dit så ramlade andré med moppen och fick ett litet gulligt sår. sedan vart det en kort stund fotboll hos adam, sen skjutsade snälla pontus hem mig:)
idag vet jag inte riktigt vad som händer, sovit i 11 timmar, så nu är jag utvilad! hör gärna av er=)

andrés gulliga sår efter moppe åkandet, och ja.. det är benet man ser:O vart tydligen 11 stygn.
print från pontus bdb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0