har tyvärr inte hunnit uppdaterat

såg att mina besökare under dagen stigit med många procent, och det gör mig väldigt glad faktiskt. och som sagt så har jag inte hunnit uppdaterat, fullt upp hela dagen!

jag börjar med att i går så åkte jag ner till fabbe och pontus och vi drog vidare till thörner. där var det lite folk och så, sen så vart det hem och sussa.

haft fullt upp hela dagen idag som sagt, men orkar inte skriva faktiskt. kom hem nyss, blir att sova nu:) puss

en vit klutt för munnen, men lockit hår var det som gällde igår

victor visste varken upp eller ner haha

glasögonen var överallt:o

så kom man hem med enn katt på axeln=)



ni får ursäkta min bra mobin kamera

Kommentarer
Postat av: Ahline

Bilden på dig lite högre upp på sidan är så underbart vacker.

ditt hår, åwh :)<3

2009-06-10 @ 21:04:17
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0