inte många dagar kvar nu

bara imorgon och på fredag, sen är det efterlängtade sommarlov! gud så skönt. behöver inte gå upp tidigt på 2 månader, det är nice som 17.

vaknade imorse försent, fixade mig och så sen så fick jag sitta och vänta på att mamma skulle komma hem så hon kunde skjutsa mig. så kom väll inte förns halv 11 eller nått såntdär, missade hela utsparken som jag själv vart med och planerat, inte bra! menmen, började med att städa skåpen iallfall, sen så bjöd våran snälla mentor örjan oss på glass, maränger, jordgubbar och kolasås=) gottgott, så orkade inte äta mat faktiskt,hihi. sen så var det viaflåset, som jag moa och chloé dock inte orkade. så första möjliga väg så genade vi hem till chl´s och pratade sen så ringde jag och bad min mamma köra oss till mållinjen, hahahaha så lata är vi faktiskt. efter skolan blev det mberg och lämnade tillbaka linenn jag köpte igår, och nu är mitt humör inte på toppp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0