midsommar


wierd bild, om man kollar så är det två olika!tufft

dagenslåt, mycket bra. sitter just nu och spelar sönder tillsammans med gammlagoa lars winnerbäck!

idag är det ju som sagt midsommar! och det betyder massor av mat, hihi. fast isjälvasteverket tycker jag att midsommar är överskattat, tillsammans med nyårsafton och liknande högtider. det är väll inte alla gånger man har kul bara för att det är midsommar lixom? och dessutom så är hälften av alla kumlabor i harge.. så vi får se vad kvällen har att erbjuda.

igår så cyklade jag ner till robbin, och efter några svängar på maxi bland massa vakter efetrsom att någon blond tjej blivit tagen efter ett misslyckat snatteri så kom vi tillslut ut från folkmassorna. ( egentligen var det nog bara massa folk som skulle handla midsommar mat ) så åkte vi till jacop iallafall och kollade på film.

när jag skulle cykla hem så märker jag att det är en väldans motvind, men jag gjorde ett tappert försök att cykla endå. orkade dock bara till semurg (halvvägs) fick ringa till min bror och robin, dom fick ta med cykel stället och hämta mig. men jag kan ju inte slita på chips tuttarna i onödan?

ha en glad midsommar! för det ska jag fösöka ha=)

Kommentarer
Postat av: amanda gehlin

hahahaha vad söt ninni :D

2009-06-20 @ 01:27:40
Postat av: ninni

hahaha, aa skitsöt!:O men det vart ju faktiskt coolt, eller?:D

2009-06-20 @ 13:26:51
URL: http://jennniferness.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja det vart det ;D

2009-06-20 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0