ny mobil

vaknade vid 12, fixade till mig lite och så, sen så åkte jag och mamma och köpte ny mobil. eftersom min gamla har nästan lagt av helt nu, så var det faktiskt dags! tyvärr så köpte jag en med mindre bra kamra än vad jag hade eftersom att min nya inte har fotolampa/blixt. men jag får väll lära mig att använda den vanliga kameran lite mer=) nåja, snygg var den iallafall. lite synd det där med lampan.. för det har man ju stor andvändning av. menmen, mina mobiler håller ju iallafall inte speciellt länge!haha

rosaaaaaaaaa:]

juste!
håller på att flytta över mitt nummer till 3, så jag har ett annat numer så länge. bara tills den 23 juni, men så att alla vet och inte skickar onödigt till mitt vanliga numer!


HÄNDER PÅ MiDSOMMAR?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0