segt med regn

precis, gud va segt! vad ska man göra egentligen när det regnar? man kan ju faktiskt passa på att göra de tråkiga sakerna som man inte vill göra när det är fint väder ute. som tex idag har jag hunnit städat rummet! mycket bra ninni! iför sig så hade jag inte så mycket att säga till om det, för mamma blir inte glad om jag inte gör det. har bara dammsugning kvar nu! har också hunnit vilat ut mig lite också, sov till klockan halv 3! väldigt skönt, fast jag är fortfarande trött. blir att sova tidigt ikväll, för i morgon är det midsommar!wieo. vet dock inte vad jag ska göra än, men vi får se vad kvällen har att bjuda på=)

vi kör på en egobild sen i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0