sjukhuset

vaknade vid 3 och kännde mig olustig i magen och så, men efter ett tag så lyckades jag somna om, men vaknade igen efter bara någon kvart. gick in till mamma, så jag fick ligga i hennes säng och hon i soffan. men det blev inte bättre, så jag gick ut till mamma i soffan. sen fick jag så ont att jag inte kunde ligga/sitta/stå still, visste inte vad jag skulle göra så jag stoppade fingrarna i halsen och var tvungen att spy, men efter det blev det bara värre. så klockan 5 åkte vi in till akuten och kom inte hem förns 10 i morse, det visade att det troligen var gallsten:| ajaj, det sägs att det gör jätte ont, och det gör det verkligen! jag hade lust att ta en typ köttyxa eller nått och bara slå imagen. kunde inteligga still på den där båren utan att slå någon eller så, kändes som om man typ blivit skjuten? så vid 6 så fick jag en smärtstillande spruta. och efter den vart jag jätte lugn och trött, så smärtan gick över för det mesta och jag kunde somna en liten stund. sen var det dags för ultra ljud och sånna där grejer, lite läskigt faktiskt. nåja, fått tabletter iallfall. så hade doktorn tydligen ringt och sagt att jag troligen fått njurbeckeninflamation igen också, vad har jag gjort gud egentligen?:| nåja, blir att vara hemma ikväll iallfall.
vad är det för fel på mig, sjuk jämt:(

hej ninni med någon läskig sak i armen

hihihiih, jätte söt när man ligger inne klockan 5 på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0