skolavslutning 09

tyvärr fick min kamera inga bra kort, och tyvärr för alla nior som åkte vagn var det inget roligt väder. men det hindrade inte tydligen. chloé hoppas jag fick bättre kort, och hoppas att hon kan skicka dom så fort som möjligt, för då får ni se mera. gick upp väldigt tidigt, var i kyrkan vid 8 för att jag och chloé skulle vara kyrk värdar, sen var det hem och öppna betyg sen rätt ner i soffan och sova en stund. har precis vaknat med värdsont i nacken, men med lite alvedon ska det väll gå över. ikväll så hoppas jag på någe kul efter som nu har vi efterlängtade sommarlov! fast kommer bli tomt faktiskt.

matte: VG
spanska: VG
biologi: VG
fysik: VG
kemi: VG
samhällskunskap: VG
svenska: VG

i skillnad från en år sen när jag hade ig varning i nästan alla ämnen är jag rätt nöjd, men mer vg ska det bli=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0