solen är här!


åh, gud! skönaste vädret, solat från jag vaknade i morse. hur underbart som helst. först hemma, duttade lite boll här på baksidan m henke och robin, fast som alla vet så har ju jag ingen bra kondition. så jag tyckte mest det vart jobbigt så det varade inte så länge, men det var mys endå. sedan vid 3 så drog jag och grabbarna iväg och badade i ksjön, var där till 5 kanske. så idag har man fått färg, känner hur det hettar i ansiktet nu faktiskt. vid 8 kom pojkarna igen och åt lite grillat och så. nu har dom precis dragit, och jag ska snart sova, för i morgon ska vi till skogsbrottet tidigt och bada, sen blir det kumlaskönt eller nått som jonte tipsa om=)
juste, i går så åkte vi ner till kumlasjön och chillade lite, dock vart kvällen ganska fail. så vi åkte lite bil och så, sen insåg vi att det inte skulle bli någe bättre så dom var snälla och skjutsade hem mig.


fint även på kvällen=)

hahahaha, checka jontes fina faligkorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0