trött och sliten efter en lång dag

i morse så vart jag väckt av mamma halv 10, hon ringer och säger att när hon kommer hem (vilket hon snart var) så skulle vi åka till vårdcentralen för mina njurar. vart lite blod prover och sånt, och det visade att jag inte var frisk än, så den blir medecin så fort dom kommer på vad det var.

sen så åkte jag och anton ner till kumlasjön där det var flera, mycket mysigt. dock skulle jag aldrig smörjt mig med cocos olja på magen innen vi skulle dit, har fått någon slags bränn skada på magen. helt insane. hem vid 4 typ, sen in i duschen och så fix.

åkte ner till jacob med robbin, till maxi, sen cyklade vi till skogsbrottet. var mindre kul där, köpte pizza och så. sen cyklade vi hem. och jag till lilla åbytorp, tog faktiskt bara 40 minuter. hade räknat med mer.

igår så åkte jag ner till ralle där det röktes vatten pipa, sedan så vart det lite strul. men efter en stund kom vi till kumlasjön, där det var något slag av konsert. sedan gick jag och anton till maxi, kom tillbaka med en hel rultårta som åts som liknande kekabrulle!

pontus, igår sliten efter en hel dag med bad

bästwi, också trött och sliten

nu känner jag att jag laddar upp alla bilder som änns tagits med telefonen,
dock inte så många men..

bad idag




kräft letarna^^

och såhär mörkt var det när jag cyklade hem klockan 11.
blir kasnke såhär vid 2 tiden på vintern ju.

bästaste!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0