lite seg

som sagt så var det midsommar igår, och vädret blev inte dåligt förns på kvällen faktiskt. började med att henke hade folk här och så. sedan så var det mat och efter det så cyklade jag ner till alex där flera var, sen vidase till mattes syrra. började regna och så, så mamma fick ringa efter skjuts åt mig så jag slapp cykla i det regniga vädret. mycket snällt!

idag så har vi grillat och så med familjen, trötta är vi allihopa. menmen, det får man vara såhär dagen efter midsommar. vädret har faktisk vart rätt så fint att man iallfall kan gå i kortbyxor, men nu har det dragit förbi en skur så mjukis byxerna åker på=)

tog med mig kameran igår också:]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0