sommar, bruna ben!


skulle också bara säga att denhär brun-utan-sol:en är nog den bästa jag haft, eller ja vad jag märkte idag. jag har haft massa olika men alltid fått massa ojämna ytor och sånt, pga för att dom har vart för mörka eller starka. men den här är ganska svag eller vad man nu ska säga, man får smörja några gånger, (eller flera lager) för att det ska synas. och jag trodde faktiskt att den inte funkade, eller att den vad för svag. för nu har jag smörjt flera gånger utan att det händer nått så såg jag idag, (för jag glömde tvätta bort det igår) att det blivit brunt mellan fingrarna. så ja, det är den bästa hitills, rekomenderar starkt! för domsom har tålamod att smörja flera gånger=)
ett stort plus är att man blir jätte len också!
ca någon hundralapp på maxi

och så tydligen så gav den effekt under en natt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0