fredagggggg:)

bara ordet fredag gör mig lycklig, för det menas ju att det snart är helg, right?:) har inte suttit mycket vid datorn i veckan eftersom att det har vart mycket läxor och även prov! ja, så jag ska väll skriva lite vad jag gjort  i veckan!

onsdag: så vart det ungdomsmottagningen med klassen. efterskolan gick jag hem till anton, och så senare så gjorde vi tacos med matte och bella:) sen vart det hem och plugga.

torsdag: dans! fast det var riktigt jobbigt faktiskt, lärde oss afrikansk dans:D kul. efterdansen så skjutsade vi ellen till örebro, sen vart det hem och plugga. juste, iskolan så stänger dom ju fritidsgården klockan 1 på torsdagar, så när dom höll på att stänga så smet jag och chloé in och gömde oss i pingis hallen. och där satt vi ett bra tag, och tillslut insåg vi att ingen skulle komma och hitta oss så det blev inge kul:(

fredag: idag så har jag vart i skolan som vanligt, hade engelska trov och det känns som om det gick bra! och nu är det bara fysik provet tills onsdag kvar. men det känns som om jag har ganska koll på det där:) efter skolan så kom mamma och hämtade mig, vi åkte till maxi och nu är jag hemma. ikväll vet jag inte vad som händer, men tror iallfall inte jag har någon skjuts endå.. nåja, ni kan ju iallafall höra av er om det händer något roligt:) puss


i’m falling in love with your favourite song
i’m gonna sing it all night long
i’m gonna dance with somebody
dance with somebody


denhär låten blir faktiskt bättre och bättre för varje gång jag lyssnar på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0