hemma, egen säng looooove.

åkte hem en dag tidigare, så vi åkte hem igår dirr efter skidbacken. nästan hela vägen gick bra, men inte sista biten. det va snö oväder så man såg knappt gatan, bilar åkte 30 när det va 90 för att försöka ha fokus:l väldigt läskigt faktiskt. nåja, i går va det iallafall roligare att åka skidor än dagen innan, mamma försökte lära mig åka "fint" också:Dhihi. nåja, åkte ca 3 från trysil kom hem vid halv 9 pga vädret. efter det så packade vi upp och så, sen in i duschen en lååååååååååång stund, skönt:) nu kommer iallfall lite bilder från våran resa! :D

mina mobil bilder först.



åkte upp över molnen:o







estrella?:l




roade jag mig med påvägen=)

och nu kommer mina systemkamera bilder, och den var dock inte med upp i backen.


djup snö:o




dom här va så fruktansvärt sega på att ladda upp, så jag orkar inte mera:o

dom bästa bilderna togs med vanliga kameran som jag även hade med upp i backen, men jag hittar inte sladden-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0