måndag!

sjukt trött idag, inte sovit så mycket inatt.. skolan idag gick igenom nästan! fick blunda en liten stund på son. efter skolan åkte jag och mamma ner till apoteket, sen hem. slängde i mig lite mat sen så åkte vi ner igen till optikern, och syn fel har jag, och det vet jag redan. men jag visste inte att jag såg så illa? nåja, glajjer vart det iallfall, men dom kommer inte förns onsdag. nåja, nu ska jag plugga lite fysik tror jag faktiskt:)

och igår, så åkte jag in till marieberg med mamma. skulle köpa ny adidas väska, men hade tydligen hunnit utgått? vi gick runt där ett tag sen så fick vi ont i fötterna och åkte hem. vart iallfall ett par nya skor!
och juste, nu är det bara en vecka kvar tills jag moa och chloé ska praoa som brandmän! hahaha, blir hur kul som hälst:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0