onsdag!

redan onsdag, fast har ju haft ledigt måndag tisdag sååååå. hihi, nåja, idag var det skola, och det var ganska segt tycker jag. fick håltimma på stugtiden, väldigt skönt! annars hade jag inte orkat med den långa dagen?:o aja, efterskolan fick jag sitta och vänta i hundra år och sen så gick jag hem till anton och åt vofflor, mumsssssi. kom iallfall precis hem, tänkte hinna plugga lite matte innan jag somnar-.- sova tidigt ikväll! och nu blir det duschennnnnnnn, puss:)

juste, måste bara tillägga att idag var det ett år sen jag och anton vart tillsammans igen:]

Kommentarer
Postat av: Bloggpengar

Vill du tjäna pengar på din blogg?:)

2009-03-25 @ 19:32:58
URL: http://bloggpengar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0