PRAO!

ja, nu har ju veckan dragit igång och vi tillbringar somsagt våran tid på brandstation. orkar tyvärr inte ladda upp bilder eftersom att jag inte orkar starta min dator-.-  nåja, mycket roligare än någon annan prao jag vart på, eftersom att vi får faktiskt snygga gymnasie grabbar som går i trean, går räddningsgymnasiet som tar hand om oss=) kan knappt bli bättre! gårdagens aktivitet var mest att leka lekar och öva inför rök dykningen, sen teori och bland annat några hängagubbar som fördröjde tiden innan maten. sen så gjorde vi inte så mycket mer?

dagens aktivitet var då att öva till rökdykning. sedan efter lunchen så rökdykte vi. på med all utrustning och gasmasker+ hjälm, in i en container som var fylld med rök och inredd som en lägenhet, så skulle vi krypa in och hämta en TUNG trä docka. jag och chloé var dock inte seriösa, skratta och hade oss. "jag kvävs!", (chloé rycker i halsen på mig), "vad fan gör du?!". "ta slangen!", (ninni ser chockad ut, ger chloé en frågande blick), "vadå talangen?". HAHA. sen så ramlade vi baklänges med all utrustning inuti köket och fastna i varann, och ja.. så mycket har inte jag skrattat på länge! hahah, hjärtat<3 det var alltså så mörkt att vi verkligen inte såg någonting:)

och till nästa årskull som ska praoa rekomenderar jag brandstation, vi är 14 elever från olika klasser, 12 från vialund sex ifrån a, och sex i från b, sen är det 2 från transten i hallsberg. vi har det mysigt våran lilla grupp! anton för skön:D imorgon ska vi på upptäcksfärd med bikini och bad, vi får se hur det går:o nu ska jag ta mig något att äta, sen packa inför morgon dagen! pussss

Kommentarer
Postat av: chloé

har inte fått så mkt skratt på länge!

tack gumman<3 hihi



"jag kvävs!", (chloé rycker i halsen på mig), "vad fan gör du?!". "ta slangen!", (ninni ser chockad ut, ger chloé en frågande blick), "vadå talangen?". HAHA. sen så ramlade vi baklänges med all utrustning inuti köket och fastna i varann,



haha. för bra!

2009-03-17 @ 20:55:18
Postat av: ninni

haha, för kul:)<3

2009-03-18 @ 21:48:55
URL: http://jennniferness.blogg.se/
Postat av: Timmy

synd att man inte vart med på onsdan ;)

2009-03-20 @ 15:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0