söndag är faktiskt ibland räddningen!

för det mesta så är söndagar bara pest och pina, för det mesta väldigt tråkigt alltså. men varför inte ta dom här tråkigaste dagarna och göra något nyttigt av dom? jo, för i dag så har jag faktiskt gjort klart mitt so arbete, min spanska, pluggat engelska läxor och engelska häfte!:) tänkte faktiskt hinna med lite fysik och matte också, för när man väl kommer igång så är det ju inte tråkigt!haha
igår så kom min lilla anton hit, vi tog det lugnt med melodifestivalen, mamma och pappa. ganska skönt med tanke på att jag var så himla trött! nu ska jag göra mig lite popcorn sen ska jag titta lite tv, tänkte även träna lite med. så idag har jag bara vart posetiv, förutom att jag har sovit halvadagen!haha puss


är det nu när det är bara massa äcklig slask ute man ska börja längta efter solen och sommaren, eller är det nu man längtar efter mer snö så man slipper slasken?:l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0