tordag..

åhhhhhh, torsdag idag. alltså, jag fattar inte varför jag är så sur. jätte trött verkligen idag, förlåt alla som vart drabbade iskolan:( moa och chloé, jag syftar på er. för jag vet inte ens varför jag va så mensig, filåt.. och tack lawen, du är brabra. nåja, efter skolan så la jag mig i soffan och somnade på engång. sov enda tills jag skulle på dansen. fattar inte, undra om jag fått sämre kondition? för jag orkar knappt dansa:o fetto. nåja, tävling 2maj i KUMLA. sen någon annan gång imaj disco sm i västerås. kommer nog inte komma så långt i sm menmen, alltid kul att vart med endå?:D nu har jag precis skrivit klart min idrotts läxa, tänkte plugga lite matte, för jag har blivit så slö på det? :( ligger ju efter. det måste jag ta igen! puss:]

fredag imorgon ju! vad händer?:l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0