trysil, here i come!

nu är det ju så att imorgon bitti så åker vi härifrån till våran kära stuga i trysil, och vårat bredband är osäkert på om det funkar däruppe så ja.. vem vet, det kanske inte blir så mycket bloggande på ett tag nu:o men 2 datorer har vi i allafall med oss + att jag har hela baksätet för mig själv, det enda som fattas är min älskade broder som inte hade lusten att följa med sin käre familj:( nåja, mamma och pappa får duga!:) ikväll så har jag vart med anton, och det va skönt att få träffa honom innan vi åkte och så. men mobilen har jag ju alltid med mig=) så hör av er nu! nu ska jag iallfall ta och krypa ner isängen, sen blir det upp tidigt imorgon. och vi får hoppas på bra väder och internet:) puss, och ha det bra!


bilder sen trysil 07, ska undvika att hamna på sjukhus igen iallafall!haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0