trysil.

nu är vi äntligen i trsil, kom frem i går vid halv fem till stugan, böjade packa upp sissådär. fram med datorn, kopplade in internet, och det funkade inte! fic panik och visste inte vad jag skulle göra eftersom att jag inte får skicka sms, det kostar VÄLDIGT mycket! så det blir inte kul i plånboken:o nåja, sitter på trådlöst internet som vi äntligen fick igång, så det blir inte långa stunder framför datorn. idag vaknade vi vid åtta av att pappa tände kaminen utanför mitt och mammas sovrum, vi gick upp strax därefter. åt frukost ilugn och ro, sen fixade vi oss. så vi kom inte upp förns halv ett ojojoj. och när vi vaknade så snöade det väldigt mycket så vi funderade nästan på att inte åka upp i backen,. men vi gjorde ett försök och lyckligtvis så slutade det snöa och ju längre upp på fjället vi kom så vart vädret allt vackrare. så över molnen var det det perfekta skidvädret! men när vi skulle åka ner igen så var molnen så tjocka att man inte såg 2 meter framför sig, och det var VÄLDIGT läskigt. fick näst intill panik, men när vi kom under molnen så blev det bra igen=) nåja, nu drar det pengar och jag ska hinna sitta lite mer här. men åker hem på tisdag iallafall, så jag svarar inte på sms förns dess. bara så att ni inte tror jag är sur eller nått. jaja, bilder kommer när jag kommer hem!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0