äntligen helg!

igår så gick jag till skolan, och det gick bra hela dagen. var på teater istället för idrott, mycket bra. fast, teatern var lång  och tråkig, haha. efter skolan så gick jag lawen och chloé och käkade på stikkans pasta, första gången jag åt där och det var mycket gott! längesen jag åt så mycket, typ 2 år sen eller nåt, haha. vi var klara vid ca halv fem, så åkte jag och pappa och hämtade entré biljetterna till disco sm i morgon! + att mina mjukisbyxor och tshirt hade kommit, brabra. kom hem, käkade lite grillat med mamma och pappa sen så drog jag ner till robbin. vi kollade film och så, sen drog jag hem.

idag så har jag bara hunnit vaknat, käkat frukost, duschat och packat lite. vet inte om jag skulle ner till robbin och slinga hans hår, menmen vi får se. ikväll så kommer iallfall ellen och hämtar mig, sen åker vi in till hennes kusin i örebro och sover där. för i morgon är det ju som sagt, disco sm! jaja, nu ska jag ta och packa mera. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0