börjar bli orolig..

alltså, ja.. imorse så gick jag upp, åt frukost, fixade mig lite och så för jag skulle iväg till skolan. men när jag stog och borstade tänderna så känner jag hur illa jag mår verkligen. som om jag skulle spy, eller näst intill. skumt tänkte jag, men jag gick iväg till bussen och vidare till skolan iallafall. på spanskan så kände jag mig jätte olustig, så jag var faktiskt tvungen att sätta mig i det vidöppna fönstret och andas efter frisk luft en stund. och så efter spanskan så åkte jag då hem, orkade inte sitta i skolan och må illa. när jag sen kom hem (vid ca 10) så slutade jag må illa på engång? men somnade genast efter ett glas mjölk och bulle. vaknade vi ca 2, kollade på twister med pappa.
 
jag vet inte om jag inbillar mig, för mamma börjar oroa sig för mig om jag har nått lurt med hjärtat eftersom att jag bara sover och sover hela dagarna och aldrig blir frisk. men iallfall som sagt, jag vet inte om jag inbillar mig för att hon håller på och säger så men när jag vaknade så kände jag som någonslags träningsverk och olusthet i vänster armen, så jag börjar faktiskt bli riktigt orolig om det är nått med hjärtat. kan mycket väl vara så eftersom att jag dansade i lördags när jag var sjuk. men vi får hoppas på det bästa, gäller att vara uppmärksam när man känner sådär.
 
somnade iallafall om efter filmen, och vaknade vid 5 av att henke satt brevid mig och pratade jätte högt i telefonen, vart faktiskt lite irreterad. men han var bekymrad över sina biobiljetter som han beställt i lördags tills idag skulle hämtas i söndags. ajajaj, han skulle nämligen gå med sina vänner på änglar och demoner som hade premiär idag. menmen, dom struntade inte i filmen för det, utan dom tog med sig mig och chansade på att det skulle finnas några biljetter kvar, och det fanns det! filmen var jätte bra tycker jag, fast komlicerad. för dom som sett da vinci koden undrar säkert om den var lika komplicerad som den, men nej. det var det inte, men man måste fortfarande hänga med från början och varje sekund. dock så fick jag faktiskt fråga min bror lite om saker, för att jag inte riktigt hängde med. men den var bra!

i morgon så ringer vårdcentralen till mig, för jag ska troligtvis åka ner och ta några tester, så jag verkligen får veta vad det är med mig för en gångs skull. orkar inte gå och vara sjuk.. vi får väll se vad dom säger för nått kul, men klockan tickar på och nu ska jag snart ta och sova!

http://www.youtube.com/watch?v=6zJxIRAgo8M&feature=channel

här får ni kolla trailer på änglar och demoner, för det gick inte att lägga in youtube klipp, för den var tydligen skyddad eller nått. men jag hoppas att dethär går lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0