i morgon börjar sommaren på riktigt

helgen har ju haft underbart väder, så i går passade jag på att lägga mig i solen men cocosolja.. och ja, så somnar man i solen. kan bara sluta på ett sätt. haha, blev ganska bränd så det blev ingen solning för mig idag.

igår så åkte jag ner till jacob när robbin var, vi sjöng singstar och lite annat. sen så åkte vi till någon random brud i hällabrottet, vid 12 så åkte vi till åbytorp, så trallade jag mig hem lite senare.

idag så åkte jag och mamma till mormor och tittade till henne en stund. och käkade årets första jordgubbar!=)
och så böt jag mina avslutnings skor till vita istället, passar bättre till klänningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0