dags för lite förändring!

ja, som sagt.. det var dags för lite förändring angående min blogg kände jag. jag var super trött och less på min design, så nu vart det faktiskt nått helt annat! vem vet, kanske lessnar på denhär med om ett tag, vilket jag säkert gör, och kommer med nått helt annat endå. men det är en sak som  jag bekymmrar mig över.. om man kollar i min meny så ser ni (vet dock inte om det är så på allas datorer) att det är som svarta pluppar framför länkarna? och det går inte att få bort, vet ej hur man gör. så om det är någon som är duktig, eller vet någon som är duktig att designa bloggar, så får ni gärna tipsa mig! nåja, nu ska jag iallafall ta och smälla igen datorn, sen så ska jag ta och sova. för i morgon är det skolan som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0