fredag 11:42

igår var det valborg och det firades med mina vänner, även om jag inte var på så gott humör. men det var trevligt iallfall. humöret började bra, men sjönk efter ett tag igen. alltså, jag orkar inte vara såhär depp, jag känner inte änns igen mig själv. men det blir väll bättre såfort jag får mens, för dethär måste vara pms alltså. när jag kom hem så vart det en hel del prat med både henke,mamma och pappa, för jag orkar verkligen inte vara jag nu. jag vet att det är kanske jobbigt att höra "åh, jag mår så dåligt, cutcutcut" men det är bara för att jag vill att ni ska veta jag är inte speciellt sur på någon, det är bara mitt humör. sen visst att det har hänt lite saker som orsakar mitt humör, men det är inte någon större sak.

nåja. nu ska vi inte tänka på det dåliga utan tänka frammåt och på de bra sakerna! idag så ska vi hämta ellen i hallsberg på dansstudion, sen så ska hon sova här. för imorgon är det dans tävling i kumla! börjar klockan 11 i kumlahallen. dock så har min kondition inte blivit någe bättre, så jag kommer inte orka mera än vanligt. så ja.. långt kommer jag inte gå, haha. men det är endå skönt att det är så nära, kan knappt bli bättre faktiskt? ellen och jag ska iallfall tränatränaträna, och sen ikväll så kanske vi hittar på något roligt. men hem tidigt och sova, för vi går upp tidigt i morgon. nåja, nu ska jag hoppa in i duschen, sen så ska jag försöka städa lite på mitt rum. nu är det ju faktiskt så att i 3 helger frammåt så är det dans.
imorgon - dans tävling kumla
nästa lördag - dans uppvisning hallsberg
nästnästa söndag - dans sm västerås(?)
tjock nice!

en full korvätandes bylund ställer upp på bild!


Kommentarer
Postat av: bylund

hahaha kommer jag inte ihåg?hah

2009-05-13 @ 22:03:26
URL: http://andrebylund.blogg.se/
Postat av: ninni

hahah, nej, det förstår jag nog. så som du dregglade;) hahaha

2009-05-13 @ 22:13:13
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0