fredag 17:12

fredag idag! skönt så skönt, fast egentligen känns det som typ.. onsdag, eftersom jag vart sjuk. vilket jag är lite fortfarande. dagen startade med sovmorgon en timme, så började klockan halv 10 med hjärt och lung räddning på idrotten. fick sluta tidigare, så vi drog ett varv på kumlamarken. sen tillbaka till musiken, segt verkligen. sen vart det no, ingenting gjort, engelska, ingenting gjort. inte bra.. nåja, sen så gick jag med chloé, emma och någon mer jag inte kan namnet på.. hörna?:o iallfall följde med dom för jag skulle köpa merknads nougat =) efter det så drog jag hem, och nu har jag bara duschat. snart blire pizza! och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt.. lite sjuk, så jag får ta det lugnt, inge pepp på vädret heller. nåja, i morgon är det iallfall dans avslutning i alléhallen 16.00. puss

alla gillar brudar:|


if you not in, you can't win.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0