mjo, det är ju helg iallfall..

fick tillbaka vad vi fick i dag på våran uppsatts om ekosystemet.. G! och jag skrev 18 sidor, jag fattar inte. så jäkla arg är jag, snart lägger jag skolan åt sidan:@!!!!

nåja, solade på altanen efterskolan en liten stund, börjar faktiskt få färg nu! börjar iallfall.. cyklade ner till hanna, och vidare på någon invignings sak. var där typ en kvart, sen till amanda, och sedan vidare till hanna. spelade kort och så, ganska okej faktiskt=) sedan så åkte jag till robin dz, var där 10 min sen åkte jag till robbin. och sen vidare hem, trött som en koala är jag och tänkte faktiskt sova snart.

imorgon är det städning som gäller för min del, annars så plockar mamma och pappa rummet.. inte kul! nåja, sov gott hörs imorgon bloggen

och jusste, slingat håret också, lite ljust vart det, men det sitter ju aldrig fel till sommarn:]

bild från förra sommarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0