nu var det ett tag sen man uppdatera

så jag tänkte att det var dags igen. inget speciellt har hänt, hade utvecklignssamtal igår, torbjön är fortfarande skum, och moa var tillbaka idag efter några dagar som sjuk. och nu har vi äntligen några dagar ledigt! kan inte bli bättre, förutom att jag har

1 läxförhör
2 prov
3 inlämmnings uppgifter
till nästa vecka!
så jag får väll kanske inte så mycket ledigt iallfall. haha, nåja. man får ta livet som det kommer bara. nu ska jag försöka städa rummet lite, sen ikväll så blir det väll nya äventyr om man har tur. är dock väldigt trött eftersom jag hade livräddning (bad) idag på gympan, fast som egentligen var helt onödigt efter som jag var i vattnet typ 2 sek, NICE. ne, nu ska jag inte skriva massa onödiga saker som jag brukar. ska försöka trappa ner på dom faktiskt. cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0