onsdag 18:01 stockholm

idag är det onsdag, och hemma från skolan. kände mig lite risig och så igår, men fick sova en stund. sen så väckte mamma mig och frågade om jag skulle med upp till stockholm och jobba. så jag gnuggade mig lite i ögonen, och ba, aa visst. så vi åkte upp vid 11, och jag gick på alvedon och halstabletter. menmen, det gick ju bra. sen lite senare så åkte vi upp på stan, hittade ett par korbrallor och en tshirt. dock så testade jag inte tshirten, för på tshirtstore så har dom en enda liten provhytt mitt i gallerian, så nejtack. men ska nog byta den. nåja, påvägen hem så vart jag sämre, och frös som en gris. så jag var hemma idag med.

imorgon så drar vi upp till stockholm igen. fast med klassen, ska kolla rikstagen och cosmonova, sen är det frittfram som gäller. funderar på att byta tshirten, men inte säker än.. nåja, får gå på lite alvedon och halstabletter då med! 07.25 går bussen:s men funderar på att ta tåget hem, för palla buss 3 timmar.

och nu ska jag börja med vanliga uppdateringen igen, för nu har pms:en gått över och det dåliga humöret, så nu tittar den glada ninni fram igen! pussss




och sen bara för att jag är på gott humör, så blir det en låt som gör mig på ännugladare humör. som även passar så bra in just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0