sista dagen på det korta lovet

förlåt jag har faktiskt helt och hållet glömt bort att bloggat, och inte haaft tid heller för det delen.
i torsdags så var vi hos farmor och farfar, farfar fyllde år och det firade vi med kusiner och fika. farmor erbjöd mig och linnea(kusin) att vi tre skulle åka till mallorca i augusti också! nicenice, det tackar man ju inte nej till?haha. senare på kvällen så kom det lite folk hit, vi spelade lite kort och tog det lugnt. dom drog vid 11 och då gick jag ut och sov hos henke en stund.

ifredags så åkte jag och mamma och köpte skor, det behövdes. egentligen skulle vi bara kolla till avslutningen, men fick med oss ett par till.

skulle egentligen haft en vis som passade till avslutnings klänningen men svart var snyggare tycker jag.
sko punkten 299 kronor. snygga tycker jag! fast lång som ett hus blir man.
och sen på den andra skon fanns ingen bild, men det är en låg gladiator sandal i brunt, nicenice.
sen åkte vi in till mormor på sjuk huset och hälsade på henne.
senare på kvällen så åkte jag till robbin och det var det folk, och det vart hem tidigt för det sket sig lite. jaja.

igår så pluggade jag ekologi och spanska hela dagen, och båda är snart klara, det är bra! på kvällen så kom fabbe och victor och hämtade mig, sen så drog vi ner till albin. var där en stund, sen tillbaka till åkytorp till malin som hade lite folk hemma hos sig. sen så började folk dra, så då drog jag och fabbe med. på vägen när vi åkte tyckte jag att det känndes så olustigt för fabbe hade inga fotpinnar på sin moppe när jag skjutsade mig. så körde han fort också, så jag var aldedes skakig. så springer en katt över vägen, och vi var någon cm på att köra på den, vi undrar fortfarande på om vi körde över svansen på den:o

nåja, nu blir det ett väldigt långt inlägg ser jag. hehe, idag så ska jag plugga hela dagen, sen så kommer nog lite folk hit på kvällen och grillar och så. blir nicenice. nu blir det spanska eftersom att vi har prov i morgon! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ne du har verkligen inget liv då:o

snygga skor förrästen!!! :D:D

2009-05-24 @ 22:16:08
Postat av: amanda

fan vad skumt:S jag skrev ju mitt namn och allt:o

2009-05-24 @ 22:16:37
URL: http://gehlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0