snart så åker jag, har med mig mobilen iallfall!

nu så sitter jag och väntar på rabarberpajen ska bli klar så jag kan ta mig en bit, länge sen nu. så det blir första för iår fakstiskt! vart ingen slingning för robbin idag, utan det får vänta tills någon annan dag. min dag har inte vart med om något speciellt än, följde med mamma in till mormor på sjukhuset, sen jysk och efter det maxi. sen så käkade jag lite och fortsatt att packa, och nu snart så kommer ellen och hämtar upp mig, och sen så åker vi som sagt till hennes kusin och sover där tills i morgon då det är disco sm. jag har iallfall med mig mobilen, och ni får jätte gärna höra av er nu! brabra, ni får ha det så kul. för det ska jag ha iallfall:)pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0