söndag 17:32

vaknade tidigt imorse, mådde inte bra alls. fan för det här men att vara sjuk:( eller ja.. jätte försyld kanske man ska säga. ifredags så var jag hemma hela kvällen, men dock hade jag inte speciellt tråkigt för det. för min bror hade hem sina vänner på hockey innan krogen, så jag satt och pratade med dom mest. somnade tidigt, och vaknade tidigt.. men jag fick gå och lägga mig igen för att inte vara helt slut på dansuppvisningen. som jag var endå, pga sjukdom. annars så gick det ganska bra, dock orkade jag inte dansa helt, men det fick gå endå. efter dansuppvisningen som slutade ca halv 7 så hoppade jag in i duschen och sen ner till jimmy. kollade american pie och efter den så drog jag hem för jag var så fruktansvärt trött. fast det speöar ingenroll hur länge man sover, blir bara tröttare.. nåja. idag så vaknade jag och var ännu mera sjuk! tagit det lugnt, kollat tv, pluggat, sen så har henke och robin suttit och gjort sällskap med. skulle åkt på bio nu klockan 18:45 men det blev inget med det, utan det får vänta tills någon annan dag. bilder från dansuppvisningen kommer när jag sitter på min dator, och inte mammas. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0