söndag 22:52

konstigt dethär.. trött på dagarna, pigg på kvällarna? det är inte bra alls. får ta att göra någonting åt det, menmen. nu är det som det är, så jag passa på att göra min första värdelösa lista på min blogg! haha, det var ett tag sen jag gjorde sånnahär öveer huvudtagetfaktiskt!

Någon som:
förstår dig:
 ja, ni.. det är nog faktiskt ingen som förstår mig helt. men alla förstår mig lite.
du saknar:  just nu är det faktiskt dom från klassen, mystiskt nog. men dom får mig på bra hummör eftersom jag inte lyckats haft det idag.
du längtar efter:  något att se fram emot.
du hatar: inget speciellt faktiskt, eller, getingar.. dom hatar jag verkligen.

Vem:
kramade dig senast:
mamma
pussade dig senast: jadu, jag har inte riktigt koll faktiskt.
ringde dig senast: mamma
ringde du senast: linn
var hemma hos dig senast: alltså, jag är så dålig på att kommaihåg saker..
var du hemma hos senast: jimmy

Har du:
några kärleksproblem:
nej
ätit något idag: jao, 2 gånger faktiskt=)
pratat med någon idag: mjo, jag pratade faktiskt ett bra tag medlinn förut.
gråtit idag: nej, men nära på. var på så dåligt humör, så allt gick skit. då får man lust att gråta. haha
skrattat idag: mjau, när henke jag och robin satt och diskuterade rullstolar

Jag:
är rädd för att bli övergiven: det är det värsta som finns.
svär ofta: nej, det tror jag inte faktiskt.
sjunger i duschen: haha, oftast för trött för att sjunga.
är en morgonperson: mjo, jag tror faktiskt jag är det. eller, det beror ju på vem man gämför med. men på helger brukar jag vakna typ 9 eller nått.
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: nej godegud.
skrattar åt mina egna skämt: hahaha, det kan bli så ibland faktiskt, men försöker träna på att inte göra det.
vill ha barn: alltså, jag ser mig själv i framtiden med 2 små barm. men jag skulle nog inte vilja ha det, inte som det ser ut nu iallfall. verkar så komlicerat.
skulle göra plastikoperation om de var ofarligt och gratis: tuttarna skulle ju aldrig sitta fel att operera?

Har du:
hårförlängning: mjau, fast har ju oftast tofs. orkar aldrig fixa iordning med löshår. tar så lång tid.
glasögon/linser: glas ögon när jag känner att det passar, men jag använder dom aldrig.
piercingar: yes, naveln.
tatueringar: jao, en liten på foten.
syskon: yes, världens bästa henke
jobb: nejnej, än är jag lite liten. haha
för många vänner: nej förfan, vänner kan man aldrig ha förmycket av.
rymt hemifrån: när jag var mindre så gjorde jag nog det. men det är inget som skulle falla mig in nu.
färgat håret: mjau, fast mest slingor.
bra självförtroende: det beror på vad jag gör faktiskt, lite upp och ner från olika dagar med.
sagt "jag älskar dig": japp, det har jag.
gjort något olagligt: hm, njae. eller, det vet jag faktiskt inte nått speciellt jag gjort, men det har jag säkert.
somnat i skolan: hahaha, mjo, det har jag allt gjort..
brutit ett ben: nej, klarat mig ganska bra från den fronten.
tappat bort mig i min hemstad: hahahahahahah, ja. det har jag faktiskt lyckats med!
sett en fallande stjärna och önskat mig något: mjau, och det har, tro eller ej, gått i uppfylelse, alla gånger!
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: njae, det tror jag inte.
ljugit om var jag är för mina föräldrar: mjo, det har jag. men det lär jag inte göra någe mer, för dom kommer på mig varje gång.
en hemlighet som ingen vet: mjau, det har jag.
varit på en blind date: haha, lol nej. så långt har jag inte hunnit på mina 14 år än.
sovit en hel dag: inte oavbrutet iallfall. men annars har jag nog.
somnat gråtande: många gånger..

Brukar du:

titta dig själv i spegeln: lite för mycket tror jag.
ha ångest: iallfall när det inte går som jag vill, som dom senaste 2 veckorna.
drömma mardrömmar: nej, jag har ju min fina drömfångare, haha
klä dig i svart: mjau, aller, det hänerväll. men det gör väll alla.
hata folk: jag hatar ingen, och har aldrig gjort. men tyckt illa om folk, det har jag, men hata är för starkt ord.
lita på folk: ja, det är faktiskt ett problem. jag är lite för naiv. måste skärpa mig..

Sista personen:
som du sov med:
 linus
som du bråkade med: mjau, jadu.. vet inte. men det måste nog vart mitt små tjaffs med chloé efter stockholm, haha.
fick dig att gråta: passs
du delade en dricka med: minns inte faktiskt
som du slog på: slåss inte, jag är snäll flicka
skrek på dig: jadu..

slänger in en liten snabb bild som är kopierad från saras blogg. (slannqvist.blogg.se)
i stockholm, ser vi inte lite fräna ut iallfall?haha

Kommentarer
Postat av: sara

snygga brudar!

2009-05-12 @ 17:41:51
URL: http://slannqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kommer inte ihåg vem du pussade senaste va?

2009-05-20 @ 17:01:00
Postat av: ninni

för dom som vill veta, så var det nog chloés öra

2009-05-21 @ 09:21:48
URL: http://jennniferness.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehehhe mm visssssst

2009-05-21 @ 19:13:09
Postat av: ninni

men jag gillar chloés öra ///

2009-05-22 @ 17:52:13
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0