tisdag 11:11

igår så vaknade jag och var jätte yr (vilket jag vart lite hela lovet) men igår var det verkligen jätte mycket så jag gick inte till skolan. och mamma ringde vårdcentralen och dom sa att det förmodligen var stress. så jag fick vara hemma och vila mig lite från allt. så jag och mamma åkte till bauhaus, marieberg och maxi. fick faktiskt med mig lite hem. jeanstights, naglack och cocosolja. så igår när jag kom hem så la jag mig i solen på ett täcke ett tag med cocosolja ipod och naglack, nicenice. så nu har jag röda tånaglar, blir jätte snyggt med gladiator sandaler till det med!

solningen varade inte speciellt länge för det var mat så det var bara att hoppa in i duschen. sen så vart det bio med henke adde och marcus, wovorine(?) den var bra tycker jag, fast jag har ju inte sett x-man, och det borde jag gjort. även om den här filmen utspelar sig tidigare i tiden än x-man. menmen..

hemma idag också, hade bara 4 lektioner så jag ska vara hemma och plugga till proven i morgon. och så fort det blir lite varmare ute så går jag ut med cocosoljan!puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0