torsdag 21:04 stockholm

så, nu är man hemma från stockholm. en mysig dag med klassen i huvudstaden, dock så vart jag lite irreterad. menmen, det går över. först när vi kom upp vad ca 10 så var det riksdagen som gällde, men det skulle inte vara förns 12? och vi skulle vara vid cosmonova vid halv 1. så det sket sig, vi gick till slotts museumet istället. lite läskigt faktiskt med gamla saker och så. och så plötsligt så svimmade gerthaana mitt i allt, vart faktiskt rädd. nåja, när vi kom ut därifrån så fick vi powerwalka till tunnelbanan. fick faktiskt håll, hahahha. nåja, sen var det cosmonova som gällde. någon 3D film, somnade efter sisådär 3 minuter när filmen börjat, och vaknade av att moa väckte mig när den var slut!haha. att jag alltid ska lyckas somna på saker med klassen. nåja, sen åkte vi  tillbaka till stan. åt och så. sen var det shopping! köpte 2 tröjor, ett linne och en tshirt. och jag har pengar kvar! det är skumt, inte likt mig.. sparar dom för den 23de drar jag och mamma upp igen. då har pengarna hunnit rullat in!
så har jag tagit massa bilder också.





bling



njuter.


gangsters





han röt när man gick in på hans revir:(


hei







moa vart lite rädd för tunnelbannan, stackars:(

klister-märks-stolpen!



hej 3D glasöga


pimp

och choklad fontänen som jag och fabbe hittade får avsluta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

han morra till mig när jag råka snubbla in på hans kiss-revir :<

2009-05-07 @ 22:30:15
Postat av: Anonym

/chloé

2009-05-07 @ 22:45:29
Postat av: ninni

aff, det är inte lätt. vart vättskrämd ju:(



ps. glömde hälften av bilderna, men dom är uppe nu!

2009-05-07 @ 22:57:48
URL: http://jennniferness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0