13:13 lördags förmiddag

Sitter just nu på den nya datorn och försöker fixa både Itunes och Spotify. Men efter ett tag när jag hade gjort det, insåg jag att det är ju ingen som "har" lixom äger låtar längre, det är bara massa som lyssnar på Spotify. Och lagom så tills jag hittat min Ipod igen.. Vill ju ha ny musik på den!

Så om det är någon som har ganska ny musik, så får ni gärna skicka på msn, jag är i stort behov!

Jo, snart kommer släkten hit och käkar mat, för det är nämnligen så att min bror
FYLLER 21 ÅR IDAG,
GRATTIS HENKE!


+ att det är tre år sen min Morfar dog idag också.. Vi saknar dig verkligen!


Kommentarer
Postat av: Ahline

vart hittade du den då? haha! :)

2009-11-08 @ 11:57:44
URL: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0