20:00 haha, nu börjar dethär bli seriöst pinsamt för mig..

Jag skämms! Det är allt jag har att komma med. Ursäkten för det dåliga bloggandet är; 1. Mer tid åt skolan istället för datorn 2. Jag har skaffat mig andra intressen istället för att sitta vid datorn och sist med tyvärr ej minst.. 3. Jag har tröttnat!

Att sitta vid datorn är mer än lång tråkigt. Vad ska man göra egentligen? Loggar in på facebook, svarar på kommentarer och inlägg. Loggar in på Bilddagboken, kollar en kanske två bilder, tröttnar och loggar ut inte mer än en halv minut efter. Sen då? Ja, det är jag väldigt nyfiken på vad NI som läser min blogg gör, ni får gärna informera mig.

Jaja, i helgen då.. Har bara vart hemma och tagit det lugnt, kände inte för mycket annat faktiskt, väldigt skönt var det också att umgås med mina föräldrar!:)
Efter att sett New moon, kom jag in på det där beroendet med Twilight igen, och inte minst besatteten av Edward! haha, nerd. Så mamma köpte faktiskt första boken till mig i lördags, och jag kan faktiskt erkänna att jag inte har många sidor kvar nu. Så idag var hon iväg och köpte nästa två böcker, som ligger och läskar mig. Jaja, nu ska jag fortsätta plugga, och sura för NO-provet som vi fick tillbaka idag.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0