20:33 new moon


Igår så var jag med Chloé på New moon som hade förhandsvisning i Örebro. Filmen har egentligen premiär idag, men igår var det "Twilight maraton". Så dom spelade först Twilight (1an) en liten paus på 30 minuter och sedan New moon (2an). Riktigt bra säger jag! Nog för att jag älskade romantiken i Twilight, men den nya filmen hade helt ny genre. Typ mer action och spänning.

Den här filmen var faktiskt lite jobbig att kolla på samtidigt, för man vart så himla ledsen! Så jag grät, sen vart jag lycklig, grät och blev lycklig, jobbigt.

Nåja, kom inte hem förns 3 inatt, fast det kändes inte så mycket iskolan iallafall, mer efter när jag somnade i soffan som en gris. Ikväll är jag hemma, och har det mys med mamma och pappa:)


Kommentarer
Postat av: linda

RIKTIGT BRA VAR DEN SÄGER JAG MED:D hihi

2009-11-22 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0