21:36 moppekurs

Ni som läst på min facebook, och mångaa andra vet att moppe kurserna för klass 1 moppe är väldigt mycket dyrare nu. Men mina föräldrar vill inte att jag ska sitta och åka 15 kilometer saktare än vad dom andra gör, så dom betalar det. hehe, dom är bäst.

Jag har vart hemma sen i tisdags, men jag måste iallfall gå på den där kursen.. Och nu ska man tydligen plugga lika mycket som när man tar bilkörkort? Alltså, man ska läsa PRECIS samma saker, lika mycket. Förutom om "självaste" bilen, istället läser vi om vart allt sitter på mopeder.
Så nu håller vi på med 3 olika häften, och en tjock bok! (körkortsboken) Den är ju lika tjock som våran matte bok!

Iallfall när jag kom hem, så var jag sugen på mat, för första gången sen i måndags. Så mamma stallde sig och gjorde mat till mig, så snäll är hon:)

Nåja, imorgon så blir det operation för min del. Ska ta bort leverfläckar! Förutom det stannar jag nog hemma imorgon med.

Förlåt, det vart ett tråkigt inlägg, men jag var tvungen att uppdatera er som läser min blogg!
Roligasre inlägg kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0